learningenglish123

آموزش تخصصی زبان انگلیسی

learningenglish123

آموزش تخصصی زبان انگلیسی

درآمد دلاری با یادگیری زبان انگلیسی | پنج روش درآمدزایی از زبان انگلیسی

به روایت از رایا پروژه

ایده‌ی درآمد دلاری در دنیای امروز ما ایرانی‌ها می‌تواند شگفت‌انگیز باشد، آن هم وقتی هزینه‌ها را به دلار محاسبه کنید. شاید به همین دلیل هم هست که این‌ روزها مردم تلاش می‌کنند تا به کمک مهارت‌آموزی برای خودشان درآمد دلاری دست‌وپا کنند. طبیعتا، یکی از این مهارت‌ها یادگیری زبان انگلیسی است؛ یعنی می‌شود درآمد دلاری با یادگیری زبان انگلیسی را جدی گرفت.

 درواقع کسب درآمد دلاری با زبان انگلیسی یکی از روش‌های درآمدزایی برای کسانی است که رویاهای بزرگ در سر دارند. همین حالا، عده‌ی زیادی از جوانان خوش‌فکر موفق شده‌اند تا با زبان انگلیسی درآمد دلاری داشته‌ باشند، پس در صورتی که شما هم به زبان انگلیسی تسلط نسبی دارید یا آنکه حتی در حد hello  و how are you بلدید، می‌توانید با انگیزه و پشت‌کار در مدت کوتاهی خودتان را بالا بکشید و به اصطلاح level up  کنید تا به درآمد دلاری از این مهارت ارزنده برسید.
شاید لازم به گفتن نباشد که کلاس زبان انگلیسی، صحیح‌ترین راه و مطمئن‌ترین مسیر رسیدن به این مهارت پولساز است؛ یادگیری انگلیسی تجاری برای نیل به این هدف قطعا مفید‌تر هم خواهد بود. یکی دیگر از روش‌ها تلاش برای دست‌یابی به مدرک ttc است. همه‌ی این‌ها را گوشه‌ی ذهنتان داشته باشید و به خواندن این مطلب ادامه دهید تا جلوتر نکات بیشتری را در رابطه با درآمد دلاری با زبان انگلیسی با شما در میان بگذاریم.

روش‌های کسب درآمد دلاری با زبان انگلیسی

روش‌های متنوعی این‌ روزها در دسترس همه‌ ماست که فقط با ارتقا دانش و مهارت‌های زبانی و ارتباطی می‌توانیم از آن‌ها کسب درآمد کنیم. در این بخش از مطلب خیلی سریع و مختصر مفید این متد‌های درآمدزایی را با شما در میان می‌گذاریم.

مترجم شوید

طبیعتا اولین کاری که می‌توانید با مهارت زبان انگلیسی به آن فکر کنید این است که به عنوان مترجم فعالیت کنید. یک مترجم طیف گسترده‌ای از خدمات و محصولات محتوایی را می‌تواند ارائه دهد و تولیدشان کند؛ از کار کردن به عنوان ترجمه همزمان در نشست‌ها و سخنرانی‌ها گرفته تا ترجمه مقاله، کتاب و داستان‌های مصور. در کنار این در نظر داشته باشید که باید خودتان را در پلتفورم‌های کار آنلاین و به اصطلاح فریلنسری هم خوب معرفی کنید.
UpWork یکی از همین شبکه‌های کار یابی است که کسانی در اینجا به دنبال مترجم از انگلیسی به فارسی و برعکس هستند. پس با ساختن یک رزومه چشم‌نواز که به خوبی بر تن شغل مترجم دوخته شده است می‌توانید امیدوار باشید که با زبان انگلیسی درآمد دلاری کسب کنید.

 کتاب‌های پرفروش ترجمه کنید

آیا تا به حال دقت‌ کرده‌اید که کتاب‌های حوزه کسب‌وکار و روانشناسی و موضوعاتی که مردم به آن‌ها علاقه‌مند هستند تا چه اندازه برای ناشران و مترجمانشان پرسود بوده‌اند؟ درواقع، شما هم با ترجمه چنین کتاب‌هایی می‌توانید سهمی از این بازار بزرگ و محبوب را به خودتان اختصاص دهید. شک نکنید که با کمی همت و پشتکار می‌توانید یک مترجم پرآوازه شوید.

تولید محتوا کنید

درآمد دلاری با یادگیری زبان انگلیسی از مسیر تولید محتوا هم ممکن است. درواقع، تولید محتوا یکی از پولسازترین مشاغل عصری است که در آن زندگی می‌کنیم. از پلتفورم‌های پخش آنلاین فیلم و موسیقی گرفته تا بیلبوردهای بزرگ اتوبانی، همه در حال فروش و در عین حال بازاریابی محتوایی هستند. پس شما هم می‌توانید با نوشتن متن به زبان انگلیسی درآمد دلاری داشته باشید. شاید در ابتدا پیدا کردن کسی که چنین خدماتی بخواهد آن هم در کشوری فارسی زبان کمی سخت باشد اما با گسترش روابط در میان سایر مناطق و مردم دنیا این امکان رفته‌رفته برای همه شمایی که می‌خواهید از  زبان انگلیسی درآمد دلاری داشته باشید فراهم است چون بازار این موضوع به قدری بزرگ و پرتقاضا است که شاید تصورش در ابتدای مسیر سخت باشد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی شوید

تدریس زبان انگلیسی به افرادی که می‌خواهند مهارتشان را در این حوزه تقویت کنند یک شغل پاره‌ وقت بسیار پولساز است؛ داشتن سطح بالایی از انگلیسی تجاری در این مسیر به شما کمک می‌کند تا تاجران و بازرگانان را به عنوان زبان آموز پیدا کنید و با تدریس به این افراد درآمد خوبی کسب کنید.
پس شرکت در کلاس‌های انگلیسی تجاری و بازرگانی خود می‌تواند به عنوان یک گزینه سرمایه گزاری و مهارت‌آموزی تراز اول مورد نظر شما قرار گیرد. با کمی صرف وقت و هزینه می‌توانید در آینده‌ای نه چندان دور یک شغل دوم بسیار سطح بالا برای خودتان ایجاد کنید و به اصطلاح کارآفرین خودتان باشید.
در این رابطه، اخذ مدرک TTC برای تدریس زبان انگلیسی که ویژه افرادی است که از سطح دانش قوی در این حوزه برخوردارند می‌تواند کمک شایانی به افراد کند و قطعا اعتماد زبان‌آموزان را هم جلب خواهد کرد.

به زبان انگلیسی پادکست و محتوای ویدیویی بسازی

یک اینفلوئنسر خوب بودن به اندازه کافی ایده‌ی محشری است، اما اگر یک انفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی باشید که به زبان انگلیسی فعالیت می‌کند چه؟ قطعا یک سر و گردن از باقی همکاران و رقبایتان پیش خواهید افتاد. باید این نکته را در نظر داشته باشید که این روزها یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که اینفلوئنسرهای دنیا دارند تسلط به چند زبان است.

مشکل اصلی درآمد دلاری در ایران

مشکل اصلی درآمد دلاری در ایران

مشکل اصلی درآمد دلاری در ایران

همانطور که در بالا مفصل به آن پرداخته شد، درآمد دلاری با زبان انگلیسی می‌تواند ایده‌ی پرمنفعتی برای همه ما باشد. اما یک مشکل بزرگ در این مسیر وجود دارد و آن هم نبود درگاه‌های انتقال پول به شیوه‌ای امن با سایر کشورها است. پس حتما در این زمینه هم به قدر کافی اطلاعات کسب کنید تا وقتی مشتری خوبی پیدا کردید برای این موضوع دچار مشکل نشوید.

 کلام آخر

زبان انگلیسی می‌تواند مهارت پولسازی باشد؛ درآمد دلاری با یادگیری زبان انگلیسی یکی از روش‌های این درآمد‌زایی است. خواه معلم زبان شوید خواه مترجم یا تولیدگر محتوایی، انگلیسی همیشه بازار خوبی برای شما ایجاد خواهد کرد تا در آن فعالیت کنید و به زبان ساده با انگلیسی پول بسازید. اما برای رسیدن به این مرحله یادگیری آن هم بسیار ضروری است. هرچه سطح زبان شما بهتر باشد، ظرفیت درآمدزایی برای شما بیشتر خواهد شد. اگر به دنبال کسب درآمد دلاری با زبان انگلیسی هستید، شرکت در کلاس‌های انگلیسی تجاری، عمومی و مکالمه‌ی فشرده آموزشگاه سفیر یک میانبر حرفه‌ای و مطمئن برای کسانی است که می‌خواهند یک انگلیسی perfect را بیاموزند. همین الان با ما از طریق شماره 02184346 تماس بگیرید.

منبع :رایا پروژه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.