learningenglish123

آموزش تخصصی زبان انگلیسی

learningenglish123

آموزش تخصصی زبان انگلیسی

اعزام دانشجو به نیوزلند

هزینه زندگی در نیوزلند

هزینه های سالیانه زندگی در نیوزلند، تقریباً 20,000 تا 22,000 NZ $ می شود که  که شامل مکان های اقامتی و همچنین سایر هزینه های روزانه است.  هر چند، هزینه های مختلف، به شیوه زندگی افراد بستگی دارد و این صرفاً یک برآورد است.

هزینه‌های تحصیل در دوره‌های کارشناسی نیوزلند:

از شرایط اعزام دانشجو  به نیوزلند در مقطع لیسانس و تحصیل در دانشگاه های نیوزلند اینکه مدت تحصیل حدود 3 تا 4 سال زمان میبرد و در این مقطع دانشجویان بیشتر کارهای تحقیقاتی و پژوهشی انجام میدهند. شهریه سالانه دانشگاه های نیوزلند مبلغی حدود 30000 دلار میباشد که دانشجو موظف به پرداخت آن میباشد. هزینه زندگی در نیوزلند حدود 600 تا 800 دلار در ماه است که شامل: غذا، رفت و آمد، بیمه، مسکن و… میشود. دانشجویان در مقطع لیسانس میتوانند 10 ساعت در هفته کار کنند و مبلغی حدود 130 تا 150 دلار به ازای هر هفته حقوق دریافت کنند که این مبلغ بع راحتی بخش اعظمی از هزینه های تحصیل و زندگی دانشجو را تامین میکند.

هزینه‌های تحصیل در دوره‌های کارشناسی ارشد نیوزلند:

دانشجویانی که متقاضی ادامه تحصیل در نیوزلند مقطع فوق لیسانس دانشگاه های هستند به شرط اینکه سوابق تحصیلی بسیار عالی، مقاله های ISI و مدرک زبان آیلتس یا تافل را داشته باشند می توانند از دانشگاه های نیوزلند بورسیه بگیرند که در صورت اخذ اخذ بورسیه، دانشگاه ها اغلب هزینه های زندگی دانشجو را علاوه بر تحصیلشان پرداخت می کند.
دانشجویانی که از آخرین مدرک تحصیلی آنها کمتر از دو سال گذشته باشد و سوابق تحصیلی معمولی داشته باشند میتوانند جهت ادامه تحصیل در نیوزلند در مقطع فوق لیسانس در دانشگاه هایی که شهریه سالانه آنها حدود 25000-40000 دلار است ثبت نام کنند.

معرفی نیوزلند و شهرها

 زلاندنو یا به زبان مائوریآئوتئاروا (به معنی سرزمین ابرهای کشیده) کشوری است در اقیانوسیه واقع در آبهای جنوب غربی اقیانوس آرام و جنوب خاوری استرالیا. این کشور از دو جزیره اصلی شمالی و جنوبی و چند جزیره کوچک دیگر تشکیل شده‌است. زلاند نو کشوری است نسبتاً کوهستانی جزیره شمالی دارای منشأ آتشفشانی است و آبفشانهای آن هنوز از فعالیت‌های آذرین حکایت می‌کنند. سرتاسر جزیره جنوبی را رشته کوه‌های آلپ جنوبی که ارتفاع قلل آن بالاتر از سه هزار متر است دربر گرفته و آب و هوای آن معتدل مایل به سرد و مرطوب و بارانی است و رو به جنوب از دمای آن کاسته شده و به سردی می‌گرود. جنگلهای بارانی آن توسط مهاجران اولیه پاکسازی شده و به کشتزارهای وسیع و چراگاه‌های پهناور تبدیل شده‌است.

شرایط اخذ پذیرش

 بعضی از دانشگاه های نیوزلند مدرک پیش دانشگاهی را قبول کرده و دانشجو دوره لیسانس را طی سه سال میگذراند. در غیر اینصورت دانشجو می بایست یکسال را به عنوان Foundation بگذراند.

کارشناسی و Foundation
شرایط اخذ پذیرش برای دانشگاه های مختلف متفاوت است که مدارک اخذ پذیرش به شرح زیر می باشد.
شما میتوانید بهترین گزینه را از طریق لینک جستجوی دوره پیدا کنید.
مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی
ریز نمرات دیپلم و پیش دانشگاهی
مدرک ایلتس
پاسپورت

کارشناسی ارشد
باید توجه داشته باشید داشتن حداقل مدارک برای پذیرش بنا به رشته و دانشگاه متفاوت می باشد.
مدرک لیسانس
ریز نمرات لیسانس
مدرک ایلتس
پاسپورت
Portfolio برای رشته های هنر و موسیقی

Phd دکتری

منبع : http://idpiran.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.